Tokish | Camilla
En lite simpel text kanske, men ge lite kritik iaf! behöver det. Svävandes bland molnen tillsammans med dig/ Vet inte varför mitt hjärta hamna vid dig/ För mig var du mitt allt, mitt liv, min eviga kärlek/ Men nu känner jag smärtan, långt in i själen/ Jag skulle offra land & hav, för ditt hjärta och din kärlek/ Tänker på dig jämt så att min panna bli tvärhet/ Vill bara känna din närhet, du vet du är underbar/ Med ditt skratt och ditt leende som ingen annan har/ Enda sen jag såg dig första gången har jag varit kär/ Men jag vill att du ska älska mig för det jag gör o den jag är/ Jag skulle gå igenom öknen, korsa atlanten/ Bara för att se dig le och hålla dig i handen/ Just nu lever jag på hoppet, att allt ska bli normalt/ Att vi två bli kära och det ska vara du & jag/ Om jag var tvungen att aldrig mer se sig i mitt liv/ Ja, jag ser ingen mening, vad vore det för liv?/ Reff. Samplad Vi har bråkat med varandra men nu vet vi hur vi funkar/ Men nu har vi tjafsat klart och jag tror det skulle funka/ Mitt hjärta bara dunkar, allt jag tänker på är dig/ Seriöst, jag lovar, jag vill att du ska va min tjej/ Jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker/ För mig är du prinsessa o jag älskar dig så mycket/ Men alla bara drar i dig, jag blir så jävla lessen/ Förlåt kan inte hjälpa det, jag känner mig så frusen/ Jag kan inte se dig med en annan människa i handen/ Jag vill bara ha dig här o nu o hålla dig i famnen/ Jag vet ju att vi kan de, vi kan gå vidare igen/ Du ska vara min flickvän (du ska vara min flickvän)/ Hela du är bara underbar, det är nåt jag verklige menar/ Jag tror att du förstår nu, jag vill att vi förenas/ Mina händer är så kalla, kom och håll dom älskling/ Ge mig dina kyssar, snälla bara en till/
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
|