Joto *snabbsession*
Jag skrev ihop nått för nån vecka sen som jag inte vet vad jag ska göra med... så jag lägger väll upp på whoa... Blev inte spec nöjd med det... men lämna gärna konstruktiv kritik... Hej jag heter john men du kan kalla mig joto// Slår nån dig ta med dig din mor och bara säg åt dom// Se till hon blir så sur, att hon ger dom en fet utskällning// Du är så jävla ful att du passar bäst in på utställning// Se till att få dig en örfil som hör till din uppfostran// Sätt din mat i halsen, se sen till att få den upphostad// När någon slår dig i battle, du springer du hem till din mamma// Gråter i hennes famn, och mannen du är där för att stanna// Jag knäcker dig lätt, släcker även din så kallade livslåga// Morsan tröstar dig med en macka, och ni trivs båda// För du är en morsgris, trivs endast i din morsas närhet// Men det är inget att skämmas för, inget är ju större än morsans kärlek// Kärlek föder känslor, känslor föder kärlek och hat// Föräldrar vet bäst, för dom kan väll det mesta om närhet och mat// Dom har varit i vår ålder, dom har också varit barn och i tonåren// men en negativ sak är ju att min farsa inte precis är någon sångfågel// peace
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|