Wk - En helt vanlig dag i mitt liv Vers Jag vaknar måndag morgon, alkoholen sitter kvar i kroppen/ måste skynda mig, för att jag ska hinna i tid till jobbet/ det varma vattnet är slut, det blir en kort stund i duschen/ men jag hinner inte äta nu, jag måste ju springa till bussen/ men allt är precis som det ska och jag beblandar mig i mängden/ de flesta åker kommunalt, du ser det lönar sig i längden/ nu med alla jävla biltullar och trängselavgift, jag önskar det gick/ att röra sig fritt, i detta landet, jag ska mot handen/ då var man här igen, hoppas timmarna går snabbt/ sticken direkt till träningen, för att köra ännu ett pass/ men som sagt var, det här är en helt vanlig dag i mitt liv/ Jag hinner knappt va med mina vänner på min fritid/ Men jag är givmild och har lärt mig att prioritera/ Jag har ett tufft schema vilket lätt gör mig irriterad/ Och jag spenderar inte mycket tid åt sömn under nattetid/ Jag ligger mest och tänker på hur nästa dag ska bli/ refräng x2 jag är mannen jag förblir, men med nya perspektiv/ det här är en helt vanlig dag ur mitt liv/ samma individ, som tagit ett kliv/ det här är en helt vanlig dag ur mitt liv/ kommer att komma på audio sen, detta är min del av låten! Ge gärna kritik, både ris och ros!