I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flumig jävla text

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-05-14 19:03

Flumig jävla text

Vers1:När ni strider om tösen blinkar jag mot dej/Men när den vita röken skingras såg ni mej/Jag håller på att kollapsa av varje gång jag är uppstudsig/Jag har aldrig haft vapen men jag är bra på munhugning/När jag blossar spliffar luktar jag både piss och svett/Jag kan inte leva mitt liv i tredimensionellt/Men jag studsar runt precis som en rickoshett/Jag är både sol måne och stjärna för skenet bedrar min vän/Nu håller vi mickar och delar på spliffen/Jag står och pissar på både sedlar och glitter/Jag är en stor man klädd i baggyjeans med mig själv/Men jag måste erkänna vill inte vinna tag team battle 2005/Alla veckor som var framtiden blir samtiden/När dagarna gått slutar det med att tiden spyr i ditt ansikte/Jag har fått för mej att jag inte ska följa tiden/När jag granskar texten kan jag erkänna att den är från mina mörka sider/

dra åt helvete