du är föralltid en tumör i mitt söderrrivna hjärta
du är för alltid en tumör i mitt söderrivna hjärta har ett humör som utgör min överdrivna smärta jag vill älska dig, tills du gråter minns nu åter hur du lämna mig man väntar sig inte att det är vidare värst pinsamt att man blir lätt tillsatt! allt tal om kärlek är jämt skitsnack seriöst och ärligt som en hjärtinfarkt vad är fulländat? och vad är att undsättas? och när finns allt? kan känlsan bli utpräglad? utlämnad med min ärrade kropp ändrades nåt, led länge men äslakde kort var samma person mot dig som du var mot mig och lämnades bort nu står vi här, håll mig kär vi låtsas vara det bästa av vänner och slå ihjäl vår misär sträcka oss efter vars händer för att hålla ihop allt litet blir stort men slits sönder tids nog följer min bot och blir patetisk och tillgjord hon säger sluta ta det så fanatiskt allvarligt percis som om hon själv inte var ansvarig hon säger vara så pompös och dramatisk vi var aldrig något mer är gammalmodigt och alldagligt hon säger att vi funderar på att hitta tillbaka jag säger att du manipulerar min saknad kan vi studera vad vi skapat och kapitulera helt intalat jag blir frustrerad och vår relation blir lavinartad hon säger det är över men du kan få vara min vän fast hon vet att vi aldrig kommer ses igen...
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
|