kommer nåt i en människas väg så blir det tyvärr dödat förståss jävligt dåligt skrivet ja.. jag såg inte ens att jag hade skrivit så, hmm lite illa att jag la upp den med en sån tabbe.. men men, tar man bort "tyvärr" funkar det med rätt betoning ialla fall.. kommer nåt i en människas väg så blir det dödat förståss med rätt betoning kan det ses som lite ironi men kanske dumt och blunda för ett sånt uppenbart nödrim. jaja allt kan ju inte vara bra:P finns säkert nån enstaka rad som säger vad den ska.. den är snarare till för att alla som har det bra ska få det bättre- och dom som redan har ett helvete ska få det sämre- dessa rader säger väl ungefär vad dom ska.. forskning numera används ju mest för att utveckla technologin eller framställa nya skönhetsprodukter, vilket är fel prioritering tycker jag. och det påverkar ju faktiskt andra, djur som människor.. djuren påverkas vid djurförsök och människor påverkas säkert på lång sikt genom dom stora summor staten lägger ner på den sortens forskning ..