En kommande låt av IRONI. Ge kritik.
Det här blir en kort låt på bara två verser. Men det är en gå vidare text.. lite i stil med "Ensam i frihet". Ville inte göra ännu en snyftlåt efter att ha blivit dumpad.. haha! Ge gärna kritik! Den kommer snart som audio. ;) Fred! Vers1: Trodde att jag skulle dö bara för att du dumpa mig/ men nu har jag insett att det faktiskt bara va dumt av dig!/ för ingen i världen kan älska dig som jag gjort/ men du insåg inte det och jag blev ensam bra fort/ nu sitter jag här själv och tänker i min etta/ på att allt jag ville ge dig var allt man skänker till den rätta/ sätter mig tillrätta och andas ut ett rökmoln/ du sa du älska' mig, men jag antar att du väl ljög då!/ alla de saker som du lämnat kvar hos mig/ påminner mig hela tiden om att du bara är en vanlig tjej/ aldrig mera du och jag, så har det blivit nu/ evigheten var vår tid men du drog dig rätt tidigt ur/ visst är det konstigt att för alltid kan bli två sekunder/ en tråkig blunder är att kärleken får en smäll och så går den under/ nu är jag en, helt själv, från att varit delad/ vi sa löv & blad men nu förstår jag inte va' vi mena'/ Reffx2: (melodisk rap) jag står kvar, även om jag är ensam/ ingen får mig på fall!/ ingen kan nånsin ta bort den känslan/ jag är kvar och jag står pall!/ Vers2: Kommer snart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|