PanTiN & Kekke - Lovande Ångest (session)
Nu har de gått för långt, jag har bränt alla mina båtar Missat mitt tåg , står ensam vid stupet o ber gud om nåd Jag skulle behöva en andra chans men e jag verkligen värd den Känslorna väller över o släcker min glädjefyllda själseld Rädslan kommer smygandes o smeker mig längs ryggen Blev erbjuden plats i himlen, men jag tappa bort min nyckel Känner hur hoppet krymper, kommer jag o få uppleva lyckan Har en kropp utan själ, känner mig psykiskt styckad Nu finns de ingenting av den man jag en gång var Tänker tillbaks men i minnet finns de bara skärvor kvar Mina känslor kallnar, är det försent att förlåtas? Jag vandrar vidare o letar efter svar på dödens gåta Jag har väntat så länge, i mer än halva mitt liv Ska de ännu vara så att du behöver mer tid Jag lyckades föda ett vrede, mitt stormiga hat Mina misstag är som en bumerang, kommer alltid tillbaks Så här står jag vid ett vägskäl mellan död eller välfärd O jag som bara ville att du skulle veta att jag är kär Mina tårar bränner hål i själen o dränks i sorgens lågor Förlåt för de jag gjort, skulle aldrig ha gett dig mitt lovord KEKKE Min själ den är vilsen och jag har tappat vägen jag haft jag Vill lyfta mina vingar och lämmna världen inatt.. Ligger Och gråter blod,kall svettas Och Skriker! jag ligger och väntar på en Öppning för framtiden jag ångrar mitt liv,Skadar mig själv,Skär mig med knivar Och nu har jag tappat hoppet.. Enda stöd jag hade vid min sida Min ända livhank,Känns som jag hade en chans som jag nu kastat bort jag orkade kämpa ett tag men nu är den gränsen nådd.. jag är bortglömd av alla,förvirrad och hatad Och allt det jag älskar är allt det jag saknar Allt som jag inte har,jag har inget annat änn frågor kan inte fastställa en Teori om livets alla gåtor... jag har sagt så mycket som jag inte kunde hålla Så många svek ...Gjort så mycket jag ångrar Mina tårar bränner hål i själen å dränks i sorgens lågor Förlåt för de jag gjort, skulle aldrig ha gett dig mitt lovord
Jag Såg Gud... ...Men Han Såg Inte Mig!
de verkar som kekke bara skriver hat o tycka synd om sig själv texter!. nästan bara tråkigt o läsa!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Lite mer utförande kritik än så kunde du väl ge iaf? Gärna ge mig kritik oxå..
Flexibel nej det gör jag verkligen inte .. du haru fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker pantins text var bättre en kekkes men hans var inte helt ute och cykla iaf.. Lite synd var också att visa delar av kekkes text lät som nån dikt någon liten vilsen tjej skrivit.. pz!
knasss P1 Ah det stämmer .. stor klassskillnad mellan mig å PanTiN !.. Liten vilsen tjej?:S då fåru förklara dig=) tack för kritk:D Peace MERA!?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De va då den sjukaste sättet jag sett nån uttrycka sig på =S
Tänk er en 14 årig tjej som har färgat håret i alla möjliga färger ser ut som stryk o vet inte var hon platsar in, mobbad i skolan morsan har precis dött,farsan dricker hon har inga vänner och hon börjar skära sig i armarna. hon börjar skriva dikter för hon tycker synd om sig själv och har ett helvete till liv = Där har ni vissa av kekkes rader ;) pz..
ööh jaha .. Aja MERA NU
kom igen nu. .kritik fö fan =P
PanTiN Nu har de gått för långt, jag har bränt alla mina båtar Missat mitt tåg , står ensam vid stupet o ber gud om nåd Jag skulle behöva en andra chans men e jag verkligen värd den Känslorna väller över o släcker min glädjefyllda själseld -vilka båtar? jag förstår inte den där liknelsen. men tåget förtsog jag, antar att du menar "chanser" med "tåg". de två sista rimmen var fina. Rädslan kommer smygandes o smeker mig längs ryggen Blev erbjuden plats i himlen, men jag tappa bort min nyckel Känner hur hoppet krymper, kommer jag o få uppleva lyckan Har en kropp utan själ, känner mig psykiskt styckad -nice, inget att klaga på. Resten av din del tycker jag va likadan, helt okej, nice. osv :) Gillade även denna: Mina misstag är som en bumerang, kommer alltid tillbaks rapmaster_kekke P0 Min själ den är vilsen och jag har tappat vägen jag haft jag Vill lyfta mina vingar och lämmna världen inatt.. Ligger Och gråter blod,kall svettas Och Skriker! jag ligger och väntar på en Öppning för framtiden -för det första vill jag säga, som kanske redan sagt att det liknar en början till en dikt. speciellt när du satt ".." efteråt. det är trotsallt rap? Och de två sista raderna känns played out, eftersom jag läst så många dikter/texter där personen beskriver hur de ligger och skriker,svettas..och så vidare..allmänt mår dåligt.. men men, så du känner så sure. ett tips dock; försök rimma på hela orden hädanefter (om detta nu är rap;)) Resten av texten tycker jag håller samma stil som jag skrev nyss. mkt om att du skär i dig och så, varför känner jag igen det mkt väl att jag läst mkt liknande rader från dig förr? Kan bli lite tjatigt, även fast du gör det bra. I övrigt vill jag bara säga till er; tänk ut finurligare rim, roligare att läsa och höra! även fast det är mkt på känsla! -enligt mig iaf^^ Tycker det var lite coolt att ni avlsutade med samma rader ;) Och jag måste bara få ge kekke ett tips till nästa gång han tänker rappa, träna upp rösten och halsmandlarna eller vafan det är man använder!! :) peace ps shit the same om jag stavat fel på lite grejer..orkar inte läsa igenom allt jag skrivit nu
här får du lite kärlek
Tack för kritik.. Har du aldrig hört uttrycket "Nu har ahn bränt alal sina båtar".. De e ett ordspråk... Som oxå betyder att man gjort av me alla chanser...
ja? inte båtar iaf^^ så efter är jag inte i svenska språket
här får du lite kärlek
nope, bränt alla sina båtar...
enligt mig iaf... Jag vill ju i nte att mitt material ska se ut som alal andras..
Shit tack för kritik KEPISH mera ?
Lyricist
2005-04-22 22:10
SLUTA uppa tråden Om Kekke tackar någon så behöver inte PanTin göra detsamma.
aha .. aja Fegon du skulle ge Kritik!! :P
Lyricist
2005-04-23 04:24
PanTin: Nu har de gått för långt, jag har bränt alla mina båtar Missat mitt tåg , står ensam vid stupet o ber gud om nåd - Stort minus, det var ett dåligt försök att göra om klyshan "bränt mina skepp". Det blir ett skönt flyt i övrigt. Rädslan kommer smygandes o smeker mig längs ryggen Blev erbjuden plats i himlen, men jag tappa bort min nyckel - "Rädslan kommer smygande OCH smeker mig längs ryggen JAG blev erbjuden EN plats i himlen men tappade bort nyckeln" Hade det sett ut så, så hade jag sagt WOW vad nice. Men nu såg det inte ut så, nu såg det dåligt och kladdigt ut. Känner hur hoppet krymper, kommer jag o få uppleva lyckan Har en kropp utan själ, känner mig psykiskt styckad -Det enda jag har att säga här är: Använd OCH, och sen varför använda ordet Styckad? och sen förstärka det med Psykiskt? Det blev skit där, tyvärr Så här står jag vid ett vägskäl mellan död eller välfärd +/- "mellan död OCH välfärd" men pluset ligger på att raden var jätte nice Mina tårar bränner hål i själen o dränks i sorgens lågor Förlåt för de jag gjort, skulle aldrig ha gett dig mitt lovord - Kunde blivit bra men NEJ det blev det inte. "dränks i sorgens lågor" Whattafuck? det är ju som att göra en metaforisk rad av "Jag brinner upp av syndafloden". Du försökte bra rimma där. Ack så fel Övriga rader har jag egentligen samma motivering som dem utplockade. Du har potential grabben, men utnyttja det och arbeta med den. Här försöker du rimma och aa en del rim är småbra. Men handlingen bryts totalt av rim. ibland känns det som att rimmen blir "Basketbollsspelare/naken båt på havet seglade" Stavelserna i rimmen ändras och därför fungerar inte rimmen. Man kan inte rimma "Mandarin/cykeldäck" Kekke Min själ den är vilsen och jag har tappat vägen jag haft jag Vill lyfta mina vingar och lämmna världen inatt.. + Jätte nice rad. Och skön inledning jag är bortglömd av alla,förvirrad och hatad Och allt det jag älskar är allt det jag saknar +Här har du också något bra. Kort och skönt. Själv hade jag nog gjort den lite bättre så det flyter bättre i läsningen: "Jag är bortglömd av alla, förvirrad och hatad Och allt det jag älskar, är den enda som saknas" synd att du avslutar med samma två rader som den andra gjorde. För dem var inte bra. Jag tycker ändå du prestera bättre än din kompanjon. Dem rader jag inte nämnde har samma fel som din kompanjon hade(istortsätt i hela hans del). Det kanske blir bättre på audio, men detta är ändå lyrik och analyseras som lyrik också. Tips till båda, fråga inte kompisarna vad dem tycker innan ni lägger upp för dem säger garanterat att det är bra. Jag tycker ni ska läsa igenom vad ni skrivit 4-5 gånger och se var ni gör felen. Och var kritiska mot er själva.
Fegon_ Aight tack för kritik =) försöker verkligen ta åt mig av det,Och förbättra mig så! eftersom du kan liksom de här=) hehe .tack tack för du orka ta dig tid också , mera? peace
tyckte det var chill, peace!
facebook.com/idiomatisk - fan page
jo de e sant... pantin har lite bättre text nice rad av pantin: Rädslan kommer smygandes o smeker mig längs ryggen Blev erbjuden plats i himlen, men jag tappa bort min nyckel den var rätt djup och jag fastnade för den ganska mycket, + i kanten för den mindre bra: Jag har väntat så länge, i mer än halva mitt liv Ska de ännu vara så att du behöver mer tid jag gillade inte riktigt sättet att bygga upp meningen.. nice rad av kekke: Ligger Och gråter blod,kall svettas Och Skriker! jag ligger och väntar på en Öppning för framtiden den var skön, med fin inlevelse.. (men varför blandar du stora och små botsktäver mitt i en mening?) mindre bra: jag ångrar mitt liv,Skadar mig själv,Skär mig med knivar Och nu har jag tappat hoppet.. Enda stöd jag hade vid min sida det är lite som flexibel sa, där låter de som om du vill att folk ska tycka synd om dig.. och andra raden hängde inte samman så bra.. peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
hörde den hära genom telefonen, nice av båda.. Men orakr inte ge nån stor jävla kritik, har ont i halsen... PpEeaaaAaaaaacCcCceeeEeeeeeeeeeeeeeeeEee eeeeeeeeeE
aiight:D tack båda :D mera :D ?
uppp nu
nååå
bra att använda påhittade utttryck som "bränt mina båtar" haha. nej nu har ni satt er sista banan! ...pucko
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
öhm ? ..