ATC- denna vilsna värld
jag måste få veta leta streta mig fram arbeta hand i hand tillsammans med anden i famnen så mannen hjälp dig själv för jag kan ej leka att jag kan så ramla fram och under ditt fall hitta ditt kall ett kristallklart svar uppenbarar sig snart med ett ansvar att granska allt hat så samla ihop alla pusselbitar en för en sätt ihop till en helhet en bit åt taget en bit var dag bit ihop och stanna kvar för varje dag som går måste få dig må bättre annars måste du hitta ett nytt sätt att tänka på det tror jag på i denna vilsna värld är inget längre värt inget längre kärt måste vara populärt sekundärt allt önskvärt är ingenting och ingenting känns ordinärt alla lär sig bara pop och allt det där… hur ska man på måfå få dessa små fån att förstå sig på det går inte att undgå från frestelsen men kringgå vägen runt om den stå emot den för den föder bara ödemark för den som söker lycka genom att lägga allt på att alltid lägga sin framtid framför sina samtida genomlida deras alternativ att leva ingen egen strävan hädanefter ska jag bara häva ur mig efterblivna rop till alla dem som tror…..
~~~War, Hate & Confusion~~~
|