n0xn - (b)bla bla bla(/b)
vill ha tillbaka allt igen allt ska bli som förr Ångrar att jag gick ner mig och låste min dörr tills gångjärna bröts rakt av Blev tvunget att svälja mer än vad jag klarade av älskade dig över allt annat du var höjden av lycka vet att känslorna var sanna hellre slåss jag än illa flyktar Jag står hellre ensam kvar halvt välbehållen, tillsammans med sorgen och ser solen gå ner, för jag vet att den kommer åter Jag vet inte vad jag vill skriva Tankar som fastnat i pennskåran Känns som alla pennor är blinda Längtar till sommaren och solstrålar Prova att bli tvingad att gå i mina skor bara för en simpel vinterdag Fattar du nu varför jag inte sett ut att må så bra Lovade mig själv att aldrig hata någon som inte gjort sig förtjänt Hittills kan jag säga att jag aldrig kännt att motsatsen hänt Vi har tagit oss fram i motvind vi har lärt oss att slita även om vi inte alltid delat sida Snart så kommer sanningen att komma fram med ärligaste rösten undrar jag om hur det blir efter våren du kommer kunna ge ett troget ärligt svar eller leva vidare på dina lögner och leva ut sanningen i sömnen jahap, lite kritik ?
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|