Jag känner inget för levande individer.
jag är fickedyfickedy fuucked up som en tickedytickedy raaap katt du blir chickididiwickedy taaacklad du blir riktigt fittigt snitsigt slacktad mothafucka holtzanhan är tillbaka igen endast för att skaka skada ditt game pratar vi gäng så får du fixa ett jumbojet hela sverige pratar om mig, för jag är nr 1 kastrerar andra mc som jag behandlar en tid bygg upp en squad bitches så kanske ni hammnar i strid fattar ni min stil inte en vanllig snäll snubbe myskvällar för mig är en bängsnubbe med gängtrubbel slungar hängpungen i vardagsrummet o äter växter slår sidekicks med rimblocket så dom lär sig texten jag tänder i alla lägen som stormtändarn kom nära så ska du få se din familj bortsprängda slösar kroppsvätska på enstaka luder ner smaka kuken du som är renrakad vid musen jag behandlar kvinnor som om dom inte var värda nått jag ska lära dom hur dom ska värna om en killes stolthet tjejer kom ner strypsex är bäst hållkäft och håll med Det svartnar för ögonen o jag är vettskrämd jag för pappa till döden med min kepsskärm fett spänd runt halsen till adamsäpplet ploppar ut jag hatar släkten och det kan ingen stoppa nu din mammas kuk är fem tum med en dinglande hängpung jag lever för grönt som hammarby o röker fem blunts fett med thug o G´d up med min stylade kundvagn vad fan är struktur lika effektiv som gif sundsvall dum fan, släpp kuken sätt på dig ett hästhuve (gbgska) jag är fett bakis, bajsar röven ur mig men är endå festsugen
Fucks your life up crew Tjabo!
|