Totte2 & Charly Chit-Akta ryggen Kekke (P-R DISS3)
Totte2 Kekke. Nu är det bara vi två. Ditt ord mot mitt/ Nu ska du lida för att din låt inte tog min/ Jag hatar dig och du ska slaktas för att du vill va i centrum/ Ni är lyhörda, du får träffa styckmördan. Du är i mitt väntrum/ Du Kekke kommer att hänga i Vällingby högst uppe i soluret/ Jag är barmhärtig, allsmäktig och din mors arbetar i horhuset/ Kekkes dikt i lyricism var bightad från Henkas kärleksbrev/ Du säger att mitt crew suger? Du diggar stenhårt våra mp3s/ Och tack vore mig så kommer du aldrig att ha besvär med hicka/ Lämnar dig fastbunden och halshuggen. Va fan vill du fitta?/ Jag sköt en kula så hela crewet flög igenom en fönsterruta/ Jag lämnade sönder skutna. Så härlig är jag under ytan/ Om tusen röstar på dig så är rösterna på mig det femdubbla/ Ge mig en bättre förklaring på era texter än "trasiga pennuddar"/ Varför låter du som du gör? Förkyld eller har tungan domnat?/ "Välkommer på pojkträff i Kekkes mun och alla får komma/ Jag är högst upp på toppen och ingen kan nånsin ta ner mig/ Kekke. Akta ryggen, för jag kommer och ta dig när jag ser dig/ Charly Chit Vi är Atlaskopior som håller en högre nivå, utan att slita på axlarna/ Receptioner fylls med TAmp3's, å får rutan fastnitad på faxarna/ För Kekke blir roadkill med en fyrhjulsdrift, de är en dyr utgift/ Om din mikrofon hade 2 ben hade den förlängesen flytt ut friskt/ Du är ett levande bevis på att en rappare kan mördas fler gånger/ Fixa studio, så ni kan sjunga in fler av era ljusa kastratsånger/ Ja låter de va osagt av vem i PR som kör i otakt å har fler ärr/ Sluter en stor pakt som ni vet är skit som Thomas *Rusiak i BR/ Vi är 2 tredjedelar från fullo, då vi är 'Fittslickar CC' å 'PorrTotte'/ Slår dej en uppercut satt alla kan se dej då du flyger över Norrbotten/ Nu fick du en digital bitchlap, fattas bara en spark i nötterna/ Plockade dina "druvor" med en bultsax då du satt fast i rötterna/ De här e inte sötma, de här är ren jävla våldskildring från TheUJ/ Du är så skizofren så du står å bu'ar ut dej själv, gapa å svälj/ Bra rappare bor i Boden, du är den ända från cykelboden/ De här kommer fan sluta lika illa som Malexander-morden/ Kritisera också..
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
|