I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En Explosion Av Kärlek I Min Kropp [Dikt]

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-04-12 14:34

En Explosion Av Kärlek I Min Kropp [Dikt]

beskrivning: Kärleken kommer när man minst anar det... Helt plötsligt går man från botten - till toppen. Det är förnyelse i tillvaron!


Jag börjar med att tala om mina svagheter innan du upptäcker dom själv för jag är rädd att du hinner för långt innan det är för sent och jag har varit nere på nio förut men har lyckats sopa rent.

När du ler mot mig så glömmer jag bort tyngderna inom mig och självförtroendet som väger mest men släpp aldrig taget om min hals och glider din hand ur min faller jag över räcken från Ölandsbron så håll i mig hårt, så hårt.

Nu har du gett mitt hjärtas färg en nyare nyans och du har lyckats sätta allt från topp till tå i obalans men det är okej för nu känner jag att jag lever.

Det är så stjärnklart i natt och jag har funderat på att räkna stjärnorna men det skulle inte ändra någonting. För det enda jag vill är att du är min och jag ska andas in luften efter dig som förföljt mig ända hem och in under min hud.

Jag rör dig och förflyttar mina läppar längs din hud och känner doften av liv och fumlar med mina skakande händer över hela dig och när du lägger händerna mot min kropp exploderar jag och mitt blodomlopp.

Det känns så bra när jag skakar
av nervositet och kärlek.

fuck it...