Lite halv arg/deppig kärleks förklaringt... Ni för ursäkta mig för alla dåliga nöd rim men det är första jag skriver.. så kom med kretik om ni vill... Text: Min egen Beat: Min egen eller Freebeat? Upplägg: Intro: 4 Vers1: 16 ref: 8 vers2: 16 ref: 8 outro: 4 ---------------------------------------- ---------------------------------------- ------ intro. Jenny.. den här låten är till dig.. dig.. och bara dig.. Vers1. Första gången jag såg dig tyckte jag du bara var en fjortis tjej/ Fast nu tycker jag att du bara ska vara med mej/ Du glömde bort när jag fylde år/ Men vafan gör det bara jag får smeka ditt hår/ Alla killar som du känner vill ha dig/ Så varför skulle du nöja dig med en sån som mig/ Du har sårat mig många gånger med sånt du inte tänker på/ Men alltså jag tar åt mig så mycket det måste du förstå/ Jag fattar inte vad som är så svårt/ Allt mitt blir ditt och det är vårt/ Skulle det värkligen vara så hemskt att ha mig som kille/ Tror jag skulle vara bättre än Snyggingen,perz,andre,dalh,vesslan och fille/ Alltså vad är mitt fel/ Utan dig blir jag ju aldrig hel/ Vad är det.. är jag för ful/ Det här är fan inge kul/ ref. Hur kan jag?/ Få en tjej som dig/ Vill inte leva utan dig/ hur skulle mitt liv vara då?/ För det enda som jag vill/ Är att ha dig att hålla om/ och älska dig så/ lämmna inte mig/ Vers2. Kommer du ihåg den där gången när jag höll på att med dig få ligga/ Jag Tänkte att nu slipper jag kanske tigga/ Men när det äntligen var dax sa du att du inte ville/ Kan du nånsing förstå hur det känns som kille/ Du sa att jag ändå skulle få en chans/ Dagarna efter gick ändå så som på dans/ Sen helt plötsligt ville du att jag bara skulle vara nå pack/ Allt du sa om en chans var det bara skit snack?/ Vill inte tro det/ Hoppas du det iallafall vet/ Och vad du än gör/ så ska jag vara din till du dör/ Du är ju en sån fin kvinna/ Jag kommer aldrig nån som dig finna/ För det är ju ditt hjärta jag vill vinna/ För du vet att du är min gudinna/ ref. Hur kan jag?/ Få en tjej som dig/ Vill inte leva utan dig/ hur skulle mitt liv vara då?/ För det enda som jag vill/ Är att ha dig att hålla om/ och älska dig så/ lämmna inte mig/ outro. Jenny jag kommer allid att vara din den dagen du ger mig en chans.. när du blir min....