Mina tårar Av mina frusna tårar slipar jag till små rubiner för att lindra smärtan av ett känsloliv i ruiner för när alla stubiner brinner ner samtidigt hinner man inte reflektera över tiden som framskridit beslutet gror under lång tid utan att du ser det komma blir till ett ögonblick, som man aldrig lär sig att fånga sekunderna blir långa, men ändå tickar dom snabbt har rubiner så många, till den flicka som stack Av mina glödande tårar formar jag saker i glas för precis som mina känslor kommer dom snart gå i kras dom är inte önskvärda så hand i hand söker dom bödeln övertygar honom, kort där efter möter dom döden fast någon stöter till glöden, efter deras döda kroppar blåser in syre, låter dem brinna, på kärlekens höga toppar och där står dom än idag och flörtar med varandra men en tanke på den flickan och dom störtar med detsamma Ref: Sörjer något som fanns, jag undrar var det något att ha Orden jag skriver kan va dåliga, orden jag skriver kan va bra Ord överlag, kan va hemska och dina sårar Därför försöker jag skapa något fint, av mina tårar