tårgas till munspray
jag springer in på ditt internet kaffe med 3 pistoler i fickan- mördar 1 o annan cs nörd för att slösa skott ut pickan- den fittan du vet han som spelar hård och rak- blir mördad sen dränkt i sitt egna skitprat- tvärimot alla andra är jag en ängel på datan- och när de kliar i fingrarna drar mig inte jag för att prata- säger va du ska göra o du ska lyssna på mig- dålig andedräkt? jag andvänder tårgas till munspray- en dum grej är att försöka nita oss- ta munbloss o käfta när du inte kan slåss?- jag är färgglad som tecknade porrfilmer- jag ser ingen ljus framtid pga nya solbriller- om ondskan är ett gift då är jag förgiftad- för jag hatar alla och ser jag din brud kommer jag fortsätta fista- bråkig o käftig jag är en anning sån- o jag tar mer oskulder än micheal jackson- hookar upp lastbilar på lan o börjar sno datorer- o jag köper dig billigt som om du vore thailändska horer- slänger in dina kompisar i ugnen så dom blir knapriga- och du är lika sällsynt som hackors i afrika- du ligger ner medans jag bara sparkar dig- och jag är väldigt skutglad precis som en knarkare- snor dina droger bara för du är beroende- jag krossar din spegel så du inte får dåligt självförtroende- dina föräldrar år så fattiga så dom köper kläder från loppis- nämn MIN gatuadress och DIN tjej kommer ihåg skottis- hade en dejt men din brud men jag tvinga henne att sticka- de va andledningen till att hon hade kondomer kvar i bakfickan- skrev den en kväll för nån månad sedan KRITIIIIKKKAALLL WHOARAPPPPERSSSS. fridens
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
|