Phace - Teh reeel p0nchlajn orgie
Lovehill studion är hiphopen epicentrum Phace får er att tro att det finns ett icaväntrum Jag lurar chefen att tro att jag fyller i Men sanningen är att jag syslar med grovt fylleri Phace rymmer ifrån allt, mestadels sin vårdnadshavare ni är idioter som göteborgs spårvagnhatare Phace är vad man mestadels kallar en enstöring Fast vad ska man säga om er, hiphopare i enköping bombox sommar och folle är mitt element när ni andra har er sexualitet som erat expriment jag får er gangsters att blekna som en kamerablixt jag har era livsmål som hobby, alla vapen och pix ni tror ni är balla när ni kastar papper på hallowen om jag ser er ska jag kasta kanyler fyllda med heroin jag är monsterlik som alla monsterlik fan, dom hjälpte inte mot knivsåren plåsterskit ett kulhål är generellt sett ett kul hål sen kan du ju se din syster dotter som ett självmål visst knappra alla piller du vill köp alvedon så kan du knarka dig till söms och tro du är härifrån du springer framåt i din utveckling i ett hamsterhjul och du är lika intressant som pälsar under en hamsterjul
Follow the dao, right about....NOW!
|