Doc - PunchlineORGIE nummer 2
Jag spottar tunga rader som magsjuka betongläktarätande gorillor du är lika ute som friluftsmänniskor med hockeyfrillor så hälsa hem som ett spa för som söndag på en torsdag var det visst inte din dag idag du trodde du hade en fet publik som på ricki lake men likt pamela anderson kan alla kan se att du är fake har sett 3-tons-ankare som har mer flow och jag hör mindre skitsnack på oprah winfreys show du kom och försökte knäcka som mormor gör på julen men din breathcontrol är lika bra som en dykare med syrgasentuben stulen alltid makalös som muslimska luder och jag spär på tills bägaren rinner över att komma ner till din nivå är som att runka från skyskrapor för jag hör klokare grejer när jag mediterar med apor jag låter dig penetreras av fler patroner än manliga horor på godsägarfester och du och din click är lika populära som gårdagens rester dina grejer är lika meningslösa som alfapet du är som calista flockheart - motsatsen till fet kritiiik! kritiiik! kritiiik! peace!
AND YOU WILL KNOW, MY NAME IS THE LORD WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON YOU *blamblamblam*
|