I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Krook - Mitt liv! Storry om ett fuckat liv?

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-03-25 03:21

Krook - Mitt liv! Storry om ett fuckat liv?

En av mina första texter!


En ung kille i sina bästa år, nej det är helt fel så nu fäller jag en tår! Det mesta blir fel och det är en hel del!
Livet går snett, men jag ska inte ge upp bara för det inte är så lätt! Jag ska kämpa tills jag inte orkar nått mer!

Ja just nu är mitt liv fucked up, och mycket här är hatat! Massa skit folk har pratat som har fuckat mitt liv,
men jag ska kämpa och försöka ta ett stort kliv! Många gånger har jag tänkt att bara sticka in en kniv, men det ska jag inte göra,
jag ska inte ge upp!
Jag hade det bra, hade guzz och allt! Det gick bra och livet flöt på! Men en kväll fick jag ingen puss å hon sa hejdå!
Det var inte så allt börja men d vart värre och hon sa massa smörja! Livet var skit och jag börja härja! Jag ville henne ha tillbaka men hon sket i mig! Men om du bara hade vetat hur mycket det såra mig!
Jag kanske inte var den bästa och jag förstår det du gjorde! Men livet gick snett och det kom mer skit en va jag trodde!
Massa annat börja hända, folk börja jiddra! Så fort nån kolla på mig fråga jag vad vill du fitta?
Men alla stöttade mig och hjälpte till! Det är jag tacksamm för! Nu börjar det bli bättre så jag kan ta det lite chill!

En ung kille i sina bästa år, nej det är helt fel så nu fäller jag en tår! Det mesta blir fel och det är en hel del!
Livet går snett, men jag ska inte ge upp bara för det inte är så lätt! Jag ska kämpa tills jag inte orkar nått mer!

En ung kille i sina bästa år, nej det är helt fel så nu fäller jag en tår! Det mesta blir fel och det är en hel del!
Livet går snett, men jag ska inte ge upp bara för det inte är så lätt! Jag ska kämpa tills jag inte orkar nått mer!


Jag gör inte denna låten för att bli bäst! Eller inte för att se om jag är bra som ett test!
Bara för jag vill skriva vad jag känner! Och tacka mina vänner som ställer upp med allt!
Och jag gör samma för er ska försöka finnas där i både våt och tort, varmt och kallt!
Sen all skit me alkohol och det ni vet!
Gjorde hela mitt liv till rena helvetet!
Men nu börjar allt gå uppåt och jag ska sluta kolla bakåt på misstag och istället framåt på vad som ska hända!
Skiter i gammla brudar det finns ju alltid nya!
Fuck tabbarna och tack grabbarna för allt soft! Men visst, allt är inte guld! Fan det mesta går upp och ner! Ja exakt som en hiss!
Men jag säger som Tupac, Thats the way it is!

En ung kille i sina bästa år, nej det är helt fel så nu fäller jag en tår! Det mesta blir fel och det är en hel del!
Livet går snett, men jag ska inte ge upp bara för det inte är så lätt! Jag ska kämpa tills jag inte orkar nått mer!



Skrev texten nu på några minuter när jag satt å tänkte efter lite
Skrev bara för att få skriva av mig lite!

Men ge kritik!

VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!