Doc - ett ÄKTA fetto
marcus en äkta sockerknarkare med föreställningen att kalorier gör en starkare dyrkar kalorier klunkar coca-cola några extra kilo fett får allt kroppen tåla blev besviken när jag fick en säck kokain för jag trodde det var socker med extra koffein abstinensen från choklad är värre än heroin dämpar ångesten genom att halsa flytande margarin jävla svin försöker säga åt mig att sluta äta jag slutar inte förens mitt midjemått är för stort för att mäta marabou är min bästa vän vem fan behöver människor? jag är nere äter jag mig lycklig smaken är som vanligt godtycklig kalla mig tjock och äcklig för att jag är fet röd och spräcklig fin får lida pin men det skiter jag i för jag äter som ett svin andra festar med vin men jag snortar sackarin piggelin big pack amfetamin, big mac mat MAT MAAAAT!! mcdonalds är mitt heliga matpalats och folk som dissar big mac avrättar jag på plats allt friterat tuggas och sväljs med nöje löv bark grenar potatis och oranga tröjer äter massa chips som fettman bara höjer allt som innehåller fett är acceptabelt dags att göra ett bål av rent kolestorol, jag skriker skål och dricker så myckhet jag tål folk tittar på mitt dagliga kaloriinntag och tror at det är mitt telefonnummer men ni måste förstå att gräddbullar, kebabrullar, glass med chokladsås, friterade bananer som smörjer mitt krås big packs, big macks och saltade snacks, jag går till attack om någon petar på min mat sköt er själva ät bacon och håll käften fatta detta jag är en genuin tjockis ända in i själen käkar mer glass än det finns snö i sälen
AND YOU WILL KNOW, MY NAME IS THE LORD WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON YOU *blamblamblam*
|