Vad fan händer? Hur kunde det gå så här? - Jag har ingen aning, men mina frågor är - Obesvarade och kommer alltid stå kvar - Konstig övergång, känns som flytet hackar till där. Vi är jordens material men skiter i vilket - För att inte dra ut på på "skiter" hade det varit bra att trycka in "vi framför. Hade jämnat ut raden. Om ingen annan bryr sig varför skulle jag? Samma sak här, tryck in "så" framför "varför" och jämna ut raden. På så sätt sliper du släpa ut på orden framför. För dig och andra som tror på närhet och fred - Som tror på godhet och har kärlek som sed - Känns som du tryckt in "närhet" bara för att rimma snyggt. känns lite nödrimmat.Närhet/kärlek känns standar. Dock är efterföljande rad riktigt snygg. Vi är jordens material men skiter i vilket - Dödar varandra och därmed sliter på virekt - De klart bästa raderna. Annars flyter texten på riktigt bra och man känner att du prioriterat texten framför rimmen. Och det gillar vi. Dock känns texten lite klen. Känns som man hört allt redan men annerlunda formulerat. Men samhällskritik är alltid onpoint :) Du får komma över och spela in. Skål
dingrinn.blogspot.com