Joto - min version av helvetet
Jag öppnar himmlens portar tar ett steg och faller ner// Det blir mörkare och varmare, är det helvetet jag ser// Landar i marken, och får ett spjut uppkört i röven// Jag tror det är ett straff, jag var ju stygg före döden// Skulle inte ha kastat ägg på fönster, inte kika på nudister// Fan ta ut spjut helvetet, Jag tror min fisring snart brister// Jag går en stund, det är hett som bara satan// poom, han hörde mig, vad har jag gjort din flata// "du har syndat, våldtagit kvinnor// du har fyndat, och placerat ut landminor"// Och? Det va liksom mitt jobb att ta kål på folk// Kan göra sammasak med dig med min underbara dolk// Nu kom spjutet igen, nu sprack jag visst// "du ska icke hota satan, nu blir dim helvetes tillvaro trist"// Slängsner i skärselden, kläderna brinner upp// Nu står man där naken, och plågas i grupp// brännsår får man hela tiden, dör inte, man är ju redan död// När jag hoppade i elden kom jag ihåg en sång och den löd// "The roof, the roof, the roof is on fire// The roof, roof, the roof is on fire// We dont need no water let the motherfucker burn// Burn motherfucker burn"// Dom drar upp mig ur elden, såren dom försvinner// Varför kommer plötsligt alla? och samlas runt omkring en// Det viskas, och det snackas skitsnack// Är det för att jag är naken? jag börjar beatboxa, tjack-tjirack// och då kommer my man satan och freestylar.... "Jag är hetast undergjord, och min rock den är röd// Träffar du mig, då kan du lita på att du är död// Trivs bäst under gjort, där alla själar plågas// Alltifrån skärseld till ben som blir avsågade// Mitt namn är satan och en jävla massa dyrkar mig// Dom ritar stjärnor med ringar istället för kyrkan, yey// Dissar du satan, du kan räkna med skärselden// vill du bli plågad? Visst du kan bli det hela kvällen"// kritik
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|