Joto - Tro, hopp och kärlek
Intro* Yo, Tänk dig att du var i skolan typ på nån rast// går i åttonde klass, alla runt är runt fjorton bast// Nånstans där ute finns hon, den perfekta tjejen// Men att hitta henne, det är det som är grejjen// vers* Du sitter på bänken, i din skolas skåphall// Du känner saker för en flicka, men mot dig är hon så kall// Att bara se henne värmer dig djupt in i hjärtat// Men när hon pratar med dig, allt är bara smärta// Man står inte med att vara riktigt förälskad// Det är som en sjukdom, fast även en fet jävla känska// Nåja, du bestämmer dig och går med stora kliv// Mitt flickan du vill ha in i ditt förlorar liv// Hon börjar faktiskt att le mot dig, fuck nu blev man generad// Hoppas ingen såg det, fast jag vill ju att mina känslor ska regera// Går i allafall fram till henne nu, hon har ett leende i ansiktet// Hon frågar "vad vill du" och vänder ner ansiktet// Ref* Jag vill ge dig tro hopp och kärlek för vad jag känner// Jag kan gör allt för dig, bara jag får ta i dina händer// Tycker om dig så mycket, vad har jag att förlora// Jag kan dö för dig, mina känslor är för stora// Men om du inte vill träffas kan vi ju alltid vara vänner// Vi kan bry oss om varann, som man gör i alla länder// Jag vill ge dig tro, hopp och kärlek, fan va jag älskar dig// Det kommer aldrig bli nått, för du kommer aldrig älska mig// Vers* Du sitter vid bordet, äter nån shit i din skolas matsal// Allt du har är din mat, men inte tjejen du drömt om, och vill ha kvar// du har inget sällskap vid bordet för att du är utmobbad// Ingen tycker om dig, Men snart så är det slutjobbat// Du har försökt att ta självmord, för den flicka du inte kan få// Skurit dig i armen och i skolan kan du knappt gå// Du behöver psykhjälp, du tänker inte på annat// Du stack och lämna din mat, orden du hörde va först inte sanna// Bakom ryggen på dig, satt den lilla flickan// Hon frågade, vill du sitta med mig eller ska du sticka?// Så han satte sig ner, dom pratade och pratade// Dom hade mycket gemensamt, killen var ju för av tjejen den hatade// Ref* x1
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|