Edosh - Du är allt
Denna text är till min baby ;P Skrev den för ett tag sen, men jag vill ha lite kritk på den så jag kan förbättra och sånt. Säg vad ni tycker, come on! Intro- Vad är Kärlek/ Vem vet vad kärlek Är/ Inte Du/ Inte Jag/ Ingen Vet/ Ingen kan säga vad riktig kärlek Är/ Ingen inte ens Du/ Vers-1 När jag såg denna guzz för första gången/ Kunde jag inte släppa mina ögon från henne/ Så ung och fin, tänk om du kunde bli min/ Jag var fast med blicken/ Jag var nästan den enda blatten utan back slicken/ Kommer fortfarande ihåg din parfym, dina kläder och hur du såg ut fast det var länge sen/ Spelar ingen roll hur lång tiden det går kommer ändå komma ihåg det än/ Jag är som förtrollad varje gång jag ser dig eller när du går förbi/ Du har allt man kan önska, även klass och stil/ För dig jag skulle skippa cykeln och springa flera mil/ Refräng x2 Du e min gumma min fru ja du ee mitt allt/ Mitt glädje mitt hopp å min enda livskraft/ Ljuset i tunneln solen i himlen/ Du e allt fö denna killen... Vers-2 Fortfarande när jag pratar med dig känns det lika pirrigt i magen/ Jag är glad att du titta tillbaka på mig den där dagen/ Baby du är mitt allt och kommer alltid att va/ Det är du som håller mig uppe både natt och da/ Det är dig och ingen annan jag vill ha/ Önskar att du bara kunde förstå/ Kärleken till dig blir starkare för varje sekund som går/ Du springer runt i mina tankar vet inte om jag ska sitta eller stå/ När jag tänker på dig ryser jag på tanke av din sköönhet/ Jag är helt kär och beroende av dig men kommer det att bli vi/ Refräng x2 Du e min gumma min fru ja du ee mitt allt/ Mitt glädje mitt hopp å min enda livskraft/ Ljuset i tunneln solen i himlen/ Du e allt fö denna killen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|