Idres & Martir Feat. Ada$me
Refräng Idres & (Martir): Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra Idres: Kärleken för dej den var starkare än svek Men du lämnade mig och tog det som ett lek Du lämnade mig ensam med en tår För varje dag så fick jag djupare sår Jag kan inte sova för jag känner bara smärta Du krossade min själ och sprängde mitt hjärta Jag tänker på dig o hjärtat ba gråter Jag vet innerst inne att jag aldrig dig förlåter Du var min lilla blomma som tog över mitt liv Kärleken den växte för oss i våran tid Men stunden blev kommen du packa och drog Tårarna blev stora det bildades till en flod Du lovade mig att det skulle bli vi två Kärleken jag gav dig kommer du aldrig att få Vi skildes åt och det kändes bäst så det kändes bäst så, det kändes bäst så Refräng Idres & (Martir): Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra Vers 2: Adasme: Det kanske bäst så att vår tid är över Det funkande för stunden men allt du gör mig stör mig Jag beklagar men jag står inte ut med nått mer Du är inte den människan som du själv utger Det jag vara jag försökt att förklara dina handlingar mot din ord gick inte att försvara Men du förstår ändå inte vad jag menar Du velar, du spelar ett spel du inte borde spelat du får skylla dig själv för du brände dina chanser Du dog under förhållandet, jag blev ditt cancer Du har sjunkit tillräckligt lågt Förstå, det är bäst så Vänd dig om och gå Refräng Idres & (Martir): Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra Vers 3: Martir: Dina ord, Dina ord blev till mina tårar som blev till blod smärtan spreds som en sjukdom när du drog Tårarna rinner som en flod inombords Jag var en dum idiot som gillade fel person Jag förstod och sedan tog en del av min själv självmord Men nu på efterhand så finns det ingen du och jag Du lämnade mitt liv, men för vad? Du som var så rar men en då splittras ett par Till dig var jag trogen, till dig var jag lojal Nu står jag här tomhänt och har inget kvar Men nu går jag vidare för ajg har inget val De va du som förstörde allt som vi byggde upp tillsammans Men jag va stark och fortsatte vandra Refräng Idres & (Martir): Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra Allt var enormt (kärleken var stor) Tårarna rinner (en kopia av en flod) Du älskade mej och ja gjorde detsamma Du lämnade mej men jag lyckas endå vandra
..::Idres & Martir::.. ..::N.a.m.l.e.s.S CreW::.. It's The Beginning Of New Era
|