Min första text!
vill veta om jag ska fortsäta med den eller läga ner på en gång och ägna mig åt att måla jag vaknar av att det kliar så jävla härligt på min kuk tänker på gårdagen den var helt jävla sinessjuk jag tar fram en ny mjuk rosa prickig randig handuk effter att ha duchat ett tag i mitt egna behag så känner jag bestämer jag att idag ska jag befina mig i goda väners lag och jag tar fram gårdageens oxfile solen skiner ute jag får sjkisa för att se jag ringer owe och frågar honom om han ska me och självklart vill han göra det dax att blanda dagens smet så jag plockar några canor från min lägenhet och några hardcore jag käner mig het och min väska den blir smockfet sätter jag på min frestyle för att lyssna på någon sjysst musik något nice utan lyrik kanske något myssigt med trevlig akustik varje låt är unik den första inte den andre lik Det ringer i min telefon tobbe titta hit ser jag owe i ett dammoln där han står och målar med en cana crom tack polisen för att ni ägnar er åt rån jag känner färgens arom som gör en lite lurig lite snuvig lite kulig ganska flurig ref: tänk att måla tänk att måla tänk att måla en dag som dena slipa sita inne med block och penna tänk att måla en dag så underbar bara för att man har några canor kvar tänk att måla tänk att måla tänk att måla tänk att måla en dag som dena slipa sita inne med block och penna tänk att måla en dag så underbar bara för att man har några canor kvar funderar en stund och läger upp en grund på en galen rund pund dobermanhund från grönalund tankarna är strul så jag målar upp ett ryggstängsdjur han är jävligt sur och ansiktsuttrycket när han sliter sig los ur sin bur utan att skada sig och få en ben fraktur jag blir så jävla glad villken underbar filur friheten ska symboliserar dena mur i han stora hand drar jag min signatur solen skiner och allt har en härlig tempratur det är en underbar dag för hiphop kultur eller hur Refreng: tänk att måla tänk att måla måla hela dan måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla måla improvistd
Graffiti is not a crime so just do it! Every thing has two sides so turn it right!
|