Warren - De bästa dagarna i mitt liv
En låt som jag skrev till mitt ex. Den kommer även i audio inom kort . : ) om ni tycker att andra versen är lång är det pga beatet så ni vet:P jag skriver från hjärtat, kärlek på hög nivå- jag försöker och fatta, men det är svårt att förstå- det känns rätt hårt, som en vass kniv i mitt bröst- tårarna rinner och jag finner ingen tröst- allting gick så snabbt hann inte riktigt med- slutet var kommet och ingen kärlek mer- älskade dig mer än själva livet på jorden- men nu är det över, slut på kärleks orden- varje gång jag kysste dina underbara läppar- det fick mig att känna att du var den rätta- vi kunde göra allt tillsammans, vad det än var- var jag vilsen och ängslig, så gav du mig svar- du och jag, det var som en saga- vad som än händer glömmer jag aldrig dessa dagar- har aldrig varit så lycklig, aldrig varit så kär- du gav mig allt, varför blev det så här?- du är den vackraste flicka som nånsin kommer finnas- alla dessa fina stunder som jag alltid kommer minnas- Glömmer dig aldrig, alltid lika glad- ett leende på läpparna var ända jävla dag- du var mitt solsken i mörkret,en ängel utan vingar- ville dela mitt liv med dig, och all lycka som du bringar- du kommer alltid finnas kvar i mitt minne- det finns en viss känsla som aldrig försvinner- det var dom bästa dagarna i mitt liv- leva utan dig , hur ska det nu bli?- saknar dig mer och mer för varje dag som går- tiden rinner men läker inte mina sår- orkar inte mer jag faller djupare i gropen- klarar mig inte utan dig ,lyssna på kärleks ropen- varför ska just jag behöva lida- jag vill ha dig hära vid min sida- kommer i håg alla gånger som vi grät tillsammans- du och jag skulle ju alltid hålla samman- det finns ett hål i mitt hjärta som bara du kan fylla- lyckan i mitt liv som bara du kan förgylla- många tårar har fällts i ett hav av kärlek- jag känner mig ensam, jag behöver din närhet- men jag vart lämnad ensam kvar, helt total knäckt- lyckan i mitt liv är borta och ljuset är släckt- men det kommer nya tider med andra problem- kärlek är inte alltid lätt den är ganska extrem- jag är inte ensam om detta det finns även andra- tur att vänner finns så man kan stötta varandra- men jag är glad att jag fick leva med dig- fick känna din kropp och ha dig tätt in till mig- det finns ingen som du, du är så underbar- men jag glömmer dig inte, i mina tankar finns du kvar- du är den vackraste flicka som nånsin kommer finnas- alla dessa fina stunder som jag alltid kommer minnas- Glömmer dig aldrig, alltid lika glad- ett leende på läpparna var ända jävla dag- du var mitt solsken i mörkret,en ängel utan vingar- ville dela mitt liv med dig, och all lycka som du bringar- du kommer alltid finnas kvar i mitt minne- det finns en viss känsla som aldrig försvinner- Droppa kritik :P Fridens ! / Claze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|