Militant Lingvistik- Introduktion [Komik]
"Om vi var sugna så skulle vi nog skriva en hel text om varför man kan höra havet i en snäcka eller varför salt smakar salt & inte surt" -Fegon_ Ständigt klagande står du svartsjuk över mitt ställningstagande- Om kärleken till Kamasutra och din flickväns ställningstagande- Du ville bli hypad fast missade chansen då du singlade slanten- Det enda sättet för dig att bli upcomer är med två fingrar i halsen- Militant Lingvistik, alla delar en sak gemensamt & ömsesidigt- Lyricicm blev glömt för tidigt den dagen det blev tömt på hybris- Över forumet i bred utsträckning likt brandövningars nödutsläpp- Kvalitén har stannat i sin utveckling likt hotpants i högtryckstvätt- Lyricister talar inte, skrapar vinstlotter lr gapar stort om inkomster- Trillar ned i en önskebrunn när du gapar stort som The Rings offer- Epidemiskt likt smittkoppor, Mc's för sin talan med rösten dopad- Rusningstid i trafiken, som marknaden över kvinnor i Östeuropa- Självbiografier ideligen, gott skratt förlänger livet, skämta oftare- Talar i kodspråk som du hänger upp dig på, som svenska brottare- Lyricism har fastställt sitt öde, tiden är slagen & ingen hör det- Mc's är en hårsmån från döden, som självmordsbenägna frisörer- Du matchar inte som walkover, ett stort tidsgap från dig till mig- Jag är så pass imperfekt att jag ej föreslog dig utan förut slog dig- Köper upp dina kroganställda på bolagstämma din apatiska docka- Du har inga vänner kvar när jag vänder blad som asiatiska kockar- Mina rader är invecklade & sticker ut som öronen på Abramovic- För jag är den enda som kan avsluta detta rim på banana skids- Jag är så impulsiv att du förmår inte att förstå att jag föreslår fred- Vad jag förut såg var att gott exempel är något ni inte föregår med Militant Lingvistik
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
|