"Vers2" vi går hand i hand, ja släpper dej bara för att slåss mot tiden - ja vet att ingen kan ändra sitt öde men ja tar ändå upp striden - men tyvärr, så är saken redan uppgjord - ja är stolt över att få dö uppe i Nord - men ja vet inte ifall ja ska springa eller stå kvar som en man - vill visa att jag är trogen och att min kärlek till dej är sann - en sak är väl redan rätt säker, det är att du kommer mista mej - kan inte förstå att ja kommer fölora en strid för min egna tjej - En sak ska du veta innan ja lämnar denna världen, ja älskar dej - allt känns hopplöst de är som om mitt hjärta spricker - vet inte ifall de för jag börjar fatta att du sticker - eller om de är något annat, men har inte tid att ta reda på de - tror inte ja är reda för att dö än, finns så mycket mer att se - Känner jag fel om det känns som om allt det här vi hade nyss, är slut - för det känns som om det är mitt fel, och att allt ja gjorde var fult - men som sagt var temat kärlek så nog snackat om döden och hans lie - börjar bli trött på den här skiten, har vart vaken sen klockan nie - ja tackar dej starkt för att du fick mej att hitta mitt nya jag - det kändes så skönt, men nu när jag är ensam är jag mej så svag - jag kan känna det, döden kommer och hämtar mej snart - tackar Gud om de är Han ja träffar istället så klart - "Ref" Vill bara att du ska veta att mina känslor till dej består - vill leva med dej hela livet, men jag vet att de inte går - hur mycket ja än försöker så vet ja att det inte kommer gå - vet inte riktigt vem ja ska prata med eller vart ja sak gå - förmodligen blir det bara en vän, eller så blir det vägen till din famn - men jag kommer att leta tills ja hittar dej, i varje stad, i varje hamn - Vill bara att du ska veta att mina känslor till dej består - vill leva med dej hela livet, men jag vet att de inte går - hur mycket ja än försöker så vet ja att det inte kommer gå - vet inte riktigt vem ja ska prata med eller vart ja sak gå - förmodligen blir det bara en vän, eller så blir det vägen till din famn - men jag kommer att leta tills ja hittar dej, i varje stad, i varje hamn - Mina känslor till dej består... Mina känslor till dej består... Mina känslor till dej består...
Vällingby, 162 Sätts På Kartan.