rizzle - drömliv (finns även audio)
Här är en låt jag gjort, men jag vill även att den syns lyriskt. Vill ha lite tips osv. Lite kritik helt enkelt! Kommer nog inte va som många som orkar läsa men... (ser inget fel i att lägga upp texten om ngn admin skulle whina) ...DRÖMLIV den här flickan är blond med ögon som en ängel ligger i sängen och jag vrider mig av känsler fan jag har allt när jag ligger och drömmer men vaknar mitt i natten och glädjen går sönder hon är alltid där men försvinner lika snabbt så jag blundar på dagen och väntar på min natt ljuset är för jävligt men mörkret är härligt för hela mitt liv är en dröm i en kärlek svävar på moln..vill inte sluta sjunga ord läggs i drömmar så jag kanske lägger hundra söker mig till ensamhet, men knät mot min kind lägger känslor mellan rim och håller takten till en vind skriver på ämnen som tolkas av andra vägar tar slut men jag fortsätter vandra sänker min blick och jag börjar att undra om tjejen sitter där... ensam i mitt drömland lägger mig ner, slappnar av i ögonlocken åter i drömmen till tjejen som är söt som socker springer på ett fält som fyllt utav roser ger henne himmelen...vi dansar på toner lyfter från marken tittar ner på världen hon ger mig sin hand och de värmen i själen kinderna rodnar, hennes ögon är som smycken kysser hennes hals o jag skådar avtrycket känner ingen saknad, jag vill aldrig vakna ligger under stjärnorna med molnen som lakan vore de verkligt så skulle jag aldrig blunda funnit de perfekta våra hjärtan är bundna allt är poesi, korad till den bästa dikten om jag ens ville kan jag inte släppa blicken här finns ingen stress, lever i mina tankars tid men måste släppa taget och tänka på mitt andra liv saknar en verklighet, måste ta mig modet öppnar mina ögon men blir bländad av solen allt är en illusion men jag brinner för känslan att somna till min tanke men glömmer att jag blir fängslad allting är konstigt, jag lever inte regelrätt o hur jag än försöker så blir omvärlden spegelvänd sitter på min sängkant, lever i en istappstid mitt i en kris i ett tung jobbig midnattsliv kretsar runt en kamp mellan mig o mig själv ena sidan väger tyngre andra sidan söker hjälp fångad igen, min dröm är mitt boende sliter mig loss vill bli av med beroendet kämpar mot ängeln som jag engång älskat drömmen som va vacker har nu börjat regnat tårarna rinner, ligger som en rund pöl sluter mina ögon men lever nu som sömnlös låten finns på www.soundclick.com/rizzle
www.myspace.com/rizzle4fz
|