I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-03-01 12:04

Kär

HEDLUND

//Trodde aldrig att det kunde hända, att det skulle vända.
Massa destruktiv sex till vilken nytta?
Jag åkte runt i alla hörn för att bara leta villiga kön - och det utan att jag ens fått lön.
Massa knas sms från ex-bruden som hatar mig mer än jag kunde ana - åh vad jag ångrar att jag på andra brudar börja spana.
"En myra betyder mer för mig" skrev du och det kanske stämmer - du skulle bara veta vad jag känner.
Men det finns ju så många andra flickor att se, som man kan be om ett ligg då och då och dom får den lilla saken lätt att stå.
Men så är ju Hedlund Hedlund också.
En man som lätt blir kär - det händer bara snabbt så där.
Träffa i mitt tycke bra tjejer hela tiden och la dom ner på sängen med ett täcke av siden.
Hotell för att flasha, imponera på brudar och andra men jävlar vad jag fick casha...
Det kosta så mycket mer än jag trodde att leva som en miljonär - men jag blev faktiskt kär...//


Ref
//Kär i livet och allehanda tjejer
gjorde de mest sanslösa grejer
Men så träffa jag en gammal flamma och bad mig att stanna
och det kan jag lova att jag ville - men ska jag verkligen bli din kille?
Du är bland det sötaste jag sett, en gåva från Gud utan tvekan
och jag är kär - det säger jag dig - jag vill ha det så här, inga besvär.
Snälla söta Johanna - jag vill med dig för evigt stanna//


//Jag gick och spana på dig redan för längesen och vet att du alltid funnits i min tanke
men att det skulle bli vi två kunde jag aldrig förstå
du har alltid varit där som den sötaste tjejen man kan tänka, en som alla grabbarna alltid vill sänka.
Paranoid som jag kanske du inte är men du har din speciella stil - och den är just den jag tycker så mycket om annars skulle jag aldrig skrivit en sån här sång
Dumdidum, jag svävar på små moln så fort jag är nära dig och jag vet att det skrivits och sagts så många gånger förut men du är den jag vill ha, absolut.
Tänk om vi bara kunde flytta bort tillsammans, till en ö mitt i oceanen där vi kunde njuta av livet
Som Dogge säger "Cashen dom tas"- och det är jag som ska ha dom - sen kan jag glömma alla mina problem jag tidigare haft - dagar då jag knappt orkat känna hur trött jag varit för att degen varit slut - helt jävla akut.
Men kärleken står över allt annat - det är en sak som är säker
schyy...lyssna hur fånarna bräker.....

Ref

Varför ska du flytta från mig då lilla stumpan.
Kan du inte stanna kvar här med mig istället för att dra bort från den här lilla hålan med alla dina grejer?
Tänk om du drar - då kanske jag kommer träffa nya tjejer och vem vet vad vi hittar på för sjuka grejer.
Fast som jag tidigare skrivit i mina texter - otrohet är bland det värsta jag vet, spelar ingen roll om bruden är sjukt het.
Jag vill inget hellre än att bilda familj och flytta ut till en villa på landet.
Två barn, en katt, en hund och ett stort jävla hus med pooler precis överallt.
Blir jag rik tänker jag ta det kallt och bara mysa när jag känner för det.
Tänk om du är den tjejen som jag får göra hela den här grejen med - skulle inte det kännas bra.
En villa, bara du och jag?
Jag tror vi skulle kunna få det alldeles underbart - i alla fall en bra start.
Men det här kanske kommer att dröja - för nu skulle jag ju egentligen vara singel så att jag hinner med allt mingel jag tänkte göra - och jag tänker inte låta någon med mig köra.
Jag ska nå så långt jag bara kan och är det på en fritiidsgård den här låten blir spelad så får jag väl nöja mig med det?
Jag har ju kanske dig i alla fall och det är allt jag kräver och behöver - sen kan dom andra tjäna sina klöver.
Du är som sagt som en Jungfru Maria med ett ännu sötare ansikte.
Tack för att du finns och om du inte vill ha mig när jag börjar bli gammal och grå så låter jag dig gå - jag fick dig en liten stund ändå!

Ref

Bad guys always die!!