Sjukt stuk (nybörjare... våldsironi.. fniss...)
hey allihopa skaka nävarna i takt för när vi är klara här så kan man lugnt kalla det slakt vi förvandlar dom som rappar till stammande små knattar och vi är inte rädda för era färdigskrivna lappar när vi battlar för the doc har en glock så spetsa örona som spock detta kommer nog som en shock men vi har infekterat era hjärnor med ledband från min svärmor mums fillibabba säger stb när jag bakar en massa mackor med mos från kackerlackor och vi skiter i skjutvapen och kommer med ishackor tid är nu ingen avgörande faktor för 2xb kör över er klick som en jävla traktor tänk inte ens tanken på att beefa med oss för vi är dom som inte nöjer oss med att slåss vi har påkar och högafflar när vi går loss och lämnar inga överlevande förstås auschwitz är rena rama jävla tivoli om man jämför med källarn som du snart ligger i du och din whacka click har lika mycket flyt som titanic kolla på oss - garanterat schitzofrenic vi skiter i sveriges framtid vi knullar allt i vår samtid ingens framtid är säkrad så länge doc's pistol är osäkrad på skoj skadeskjuter jag mig själv i min fontanell sen bryter jag mitt eget ben i närmaste cykelställ fest hos dig ikväll? jag tar vad jag vill ha och lämnar inget kvar i din hemmabar enda hoppet för dig och resten är nån slår en påke hjärtat genom mig, den ovälkommna gästen grabben som är mer stenad än muslimer på efterfesten han som steppar på spikar i bara strumplästen och alltid har mer crack än en sprucken vas under västen min käft är smord och jag snackar inte om mord utan tortyr plåga och lämlästning och allt annat man kan få uppleva på min fästning japp jag äger ett helt jävla slott och jag mår så jävla gott för jag kan leva på bark och grenar och kalla stenar ända tills mitt psyke blir skevt och jag slutligen skenar lala, som vanligt är det trevligare med konstruktiv kritik än lama kommentarer... peace n stuff!
AND YOU WILL KNOW, MY NAME IS THE LORD WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON YOU *blamblamblam*
|