Med ryggen mot Kanten med ryggen mot kanten jag vet vad jag tycker. det känns inte som jag hinner/ sitter själv i mörkret och mina tårar dom rinner./ sen första gången jag såg dig har jag gått som i en dröm/ men nu har jag insett att allting var en lögn../ måste rycka upp mig och se livet från andra sidan/ kan inte bara sitta jag e trött på att lida/ det ska bli ändring på skiten jag lovar och svär/ önskar du var här men jag vet att det bara blir besvär/ ähh skärp till dig, får inte sitta och grubbla/ tänka på nå annat annars kommer jag snubbla/ ut över kanten och ner i bottenlösa hålet/ men så fort jag ser dig nu så river jag upp såret/ kan inte hjälpa att du e i mina tankar/ du ska veta att det e för dig mitt hjärta bankar/ tro inte på’t om jag säger nå annat/ Min kärlek till dig den är här för att stanna!/ hur ska man gö när ens liv e bara skit.. har drömt om paradiset men hur kommer man dit? vill inte ge upp bara så där../ men e mitt liv värt nå jag lever i misär!/ kan inte komma på lösningen på denna fråga/ men gud har bestämt det e min själ han vill plåga/ de flesta mina vänner snackar bara skit/ min plats i den här världen hur kom jag dit? kan inte förklara hur jag känner med ord./ snälla nån där ute som planerar ett mord? jag kan se himmel riket men vad ska jag ta mig åt? himmlen jag ser e allt annat än blå/ har försökt många gånger händer bara samma sak det som jag behöver e en riktig livs kamrat..... jag vet inte alls vad fan jag ska göra/ för på mina problem vill väl fan ingen höra?/ hålla’t inombords e det sämsta man kan gö/ just nu vill jag bara ligga ner och dö/ komma härifrån, ut från den här världen/ den här världen e inget för mig eller är den?/ vet inte riktigt kan inte tänka klart/ hoppas som fan att jag bestämmer mig snart/ och gör allt till det bästa/ kan det va så fint att leva? aja man kan ju testa/ hoppas snart att vinden vänder/ jag tar en hammare och slår ut mina tänder/ vem e jag?/- har ingen aning/ men jag har en föraning/ att om jag inte fixar det här snart/ så gör jag nåt osmart/ men vad blir svaret på den här plågan?/ har provat snacka med gud men han kunde inte den frågan/ så vad som händer har jag ingen aning om/ när jag vet så får ni veta på en gång…….