Vill Bara Få Ut Lite Sorg ..
jag har inte rappat på två år nu o har precis börjat igen .. så döm inte mig för hårt ba men detta handlar om saker som hänt mig i verkligeheten, inget bull shit i själva texten .. allt jag säger hänt har faktist hänt så läs o besluta ..... mitt sätt o rimma på e inte så mycket stav mässigt utan snarare mer rimmat som uttals mässigt. när ska allt detta med förort nånsin sluta, allt jag nånsin lärt mig e att ta skit eller skuta. när ska den dan komma då man slipper bli knivhuggen, jag minns den dan min bror kom hem o han hade blivit stucken. han va bara sju år o kniven träffade i hans hjärta, morsan tog han till sjukhuset för o gö nått mot hans smärta. tårar rinner bara att skriva denna text får mig att gråta, för d va jag som skickade ut honom för att bråka. nu e han tretton år och försöker gå i mina spår, försöker vara tuff o vinna över alla som han slår. jag säger alltid till honom d e inte lätt o vara mig, att bli jagad o hotat med vapen är ingen kul grej. jag riskerar mitt liv varje dag för att ge er mat o rum, morsan har ju inga pengar så snälla sluta vara dum. om jag kunde så önskar jag att jag slapp göra allt jag gör, för jag vill inte gå runt o veta nästa dag kanske jag dör. ---------------------------------------- ---------------------------------- aja förlåt för att den e så kort men den får duga....
Don´t drink ´N´ drive, Smoke weed ´N´ Fly ..
|