jasså!?
Har en öl i handen och en brud under armen Jag snackar inte, ölen sköter just nu charmen Vilken röra, allt upp åt väggarna o allt är fel Tittar runt o inte en ända fylle skalle är hel Alla har supit sönder sig, och ligger i bitar Får fram min konst sida, sätter igång o ritar Hela vardagsrummet med min autograf Kroppen sätter igång när jag hör en fet bas Måste dansa för att våga supa till behag Regler är till för att brytas följer ingen lag Snackar sex snack med mitt sex pack Party tricks, rullar in mig i ett rosa glad pack Ja tack, på fyllning i mitt gigantiska krus Världen har aldrig förut skådat en vildes rus Så se upp för flyg attacker, som anfaller Blickar bakåt ser hur ett regn av pizza faller Oskyldig titta inte på mig, det var han bredvid Vilken schysst brud, får hoppas att du är ledig Eller skulle det se ut som att jag bryr mig Har klippt av trådarna finns ingen som styr mig Knäcker min elfte bira o nu gungar rummet Ska ring någon brud, men knappar fel på numret Va är detta för brud som svara, ringde helt fel Hon låter helt okej, hon lär ju inte var helt fel Glömmer det lika snabbt som det trilla ner Flummar mer än vanligt tills jag trillar ner Vakna med en sprucken näsa som utfyller bakfyllan Hemma sen tar en återställer från kylskåps hyllan
www.myspace.com/rififikupp
|