vakna upp igen - nybörjare
fan nu vaknar man upp igen ser sig omkring i sitt ostädade hem ser ner på den otränade magen borde dragit ner på gymmet förra dagen slita hårt för att lyda lagen om hur man ska se ut stiger upp ur min bädd och blir nästan rädd när jag ser mig själv i spegeln har svårt att förstå att reflektionen är min egen om man skaffade lite nya kläder kanske folk skulle uppskatta en mer det är ju inte mitt fel att folk inte ser att själva jag inte utgörs ifrån vad jag tjänar på en dag mina kläder eller min bil inga pengar till att ha ett bra liv tar större och större kliv mot fördärv måste slita ihjäl mig för att förtjäna mitt fördärv sliten på utsidan och död på insidan trött på att behöva vakna ur min sömn för att upptäcka att livet är en sann mardröm vill helst av allt krypa ihop i ett hörn och sluta rimma och bara försvinna det här är sången för alla ensamma som är trötta på att vakna och hade varit glada om de ens haft någon att sakna vilkas liv bara kan beskrivas i gråskala och vars sinnen är i dvala lala, ge gärna kritik på förbättringar.
AND YOU WILL KNOW, MY NAME IS THE LORD WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON YOU *blamblamblam*
|