Gud svara-----Komentera
ref!. Gud, svara om du hör min röst// Jag söker lyckan men får ingen tröst// Mamma och pappa, förlåt för att jag gjort// jag har sjävl inte märk, allt har gått så fort// Om jag somnar och aldrig mera vaknar// så ska ni veta, att jag er altid saknar// vers 1 tack för att ni har hjälpt mig när jag har lidit/ förlåtit när ja svikit era hjärtan / inte ens gud kan förklara smärtan/ som skär stor djupa sår i mitt bröst/ ni hadde haft det mycket lättare om jag aldrig hadde föts/ pappa ja kommer ihåg dina ögon när snuten tog mig tårfyllda av besvikelse/ ''molimte izvini me''/ mamma du bara grät, se vad sammhället har gjort med din son/ bara 14 år när han åkte dit för väpnat rån/ snälla förklara för mig vart kommer allt mitt hat ifrån?/ det kan inte komma från er det måste vara detta lands/ som har gett oss en chans/ för att sedan speta mig på kriminalitetens lans/ jag har psychopatiska drömmar där ja ser demoner o djävlar hugga mott min hals/ jag lever varje minut som om det vore min sista dans/ jag har hört att ödet är var mans att bästemma/ Gud snälla ge mig en ny chans för att här hör jag inte hemma/ detta liv jag vill lämna och börja om på nytt kan det hända?/ vill inte bli en av dom stora och kända/ vill bara att vinden ska vända, och blåsa ått rätt håll/ men jag har ingen kontroll över mig sjävl, fan ja fattar noll/ Varför föds vi? varför dör vi? nu är jag långt ifrån min nivå men det känns som att ingenting spelar nån roll/ när allting är mörkt o kallt, ja gråtter mig till sömns varje natt/ funderigar om livet, vågar jag ta det stora klivet/ bort från skiten och in i paradiset/ Ref!: Gud, svara om du hör min röst// Jag söker lyckan men får ingen tröst// Mamma och pappa, förlåt för att jag gjort// jag har sjävl inte märk, allt har gått så fort// Om jag somnar och aldrig mera vaknar// så ska ni veta, att jag er altid saknar// vers2 mitt råd till alla är ta ingen ting för givet, för att altt i stjärnorna står skrivet/ jag vet att mitt hjärta redan är sönder rivet,/ men jag kan berätta för er om allt jag har sätt och genomgott/ fucka pundar kompisarna ingen av dom står vid din sida vare sig det är vått eller tort/ jag vet att hälften av er här vill att jag ska gå bortt/ men jag fortsätter att hoppas ja fortsätter vandra o kämpa/ tills den dagen jag dena världen får lämmna/ ja spottar på alla dom bortskämda rikemans barnen/ som aldrig har sätt den värkliga dagen/ fått dom bästa läkarna bara för att dom har haft litte ont i magen/ men titta på en andra sidan då folket måste ensama vandra/ där 10 personer delar en limpa bröd med varandra/ mit liv har varit helt knullat sens dag ett/ sens jag födes har alting gått snet/ ja har levt i ett helvete/ är det nån som kan hjälpa mig/ gud snälla säg mig säg mig varför du tvingar mig att uppleva så hemska saker/ rånat afärer sparkat sönder folk på mörka gater/ gåt omkring med vapen/ utan kniven känner jag mig jävligt naken/ Ref!: Gud, svara om du hör min röst// Jag söker lyckan men får ingen tröst// Mamma och pappa, förlåt för att jag gjort// jag har sjävl inte märk, allt har gått så fort// Om jag somnar och aldrig mera vaknar// så ska ni veta, att jag er altid saknar//
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|