Fly, (avskedsbrev)
Hörde aldrig hemma här, så jag gav mig av för att börja mitt letande- Jag ville fly saker som jag inte kunde leva med i mitt medvetande- Snälla - Ingenting är ert fel, jag vill inte att ni ska leva med att klandra er själva- Men ni vet inte hur det är att varken kunna svälja eller kunna andas- Jag vill bara att ni ska minnas alla fina minnen vi haft tillsammans- Min själ har inte dött ännu- Jag vill bara att ni ska veta att jag har det bättre nu- Så bränn mig, ta min aska och sprid iväg den med vinden- kommer alltid stanna hos er, för det finns ingen tid i himmelen- Jag sökte ett svar , men här på jorden kunde jag inte finna det- All sorg och smärtorna inom mig, jag kunde aldrig lindra de- Men det brinner fortfarande en kärlek som aldrig kommer slockna- Livet rann iväg som tiden från ljudet av en tickande klocka- Jag var trött på att förlora de jag älskar utan att de känns ens- Ville bara falla, sluta ögonen och ta klivet över gränsen- Blickar tillbaks saknar och längtar efter de blickar hon gav- Jag är livlös men känner fortfarande hjärtats tickande slag- Jag ville hitta hem… jag är Säker på att det går- Jag är säker på att Då.. Läker alla sår..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
|