Philiye - En röd flod!
Kommentera... Vers 1 Långt där borta i fjärran ser jag en röd flod// Men fan är det kärleken som har kommit till vår jord// Eller är det bara blod från alla dessa jävla krig// Föstår inte hur folk kan ge sig ut och skjuta i strid// Mörda massa folk i onördan gör väl ändå ingen nytta// Människor på vår värld har fan inte råd och flytta// Det är det ända dom kan göra när någon bombar deras hus// Alla dom människor som dör jag lider och tänder ett ljus// Snälla sluta med allt krig och starta fred på vår värld// Inte bra att dom forstätter tillverka pistoler och svärld// Kärlek är det ord vi vill ha inte ordet förstöra// Jag älskar dig det är ju dom orden vi alla vill höra// Alla ni peresidenter som tror ni kan styra jorden// Ingen orkar med er mer så lyssna på dom viktiga orden// Bara för att ni lever i lyx och har så jälva bra som satan// Och gatubarn som lever utan mat och har sitt hem på gatan// Refrängx2 En röd flod som jag kan se Jag ser kärlek och vill ha mer Jag tittar igen och ser bara blod Ingen kärlek bara krig i min flod Vers2 Folk som väljer att "jobba " som seriemödare// Korkat jobb jag menar kan man verkligen bli mycket stödare?// Våldtäcksmän som springer runt och jagar flickor på stan// Att knulla dom i någon buske är deras hemliga plan// Min ilska finns där och den är större en du någonsin tror// Jag tror fan inte ens att den går och förklara i ord// Man sätter på tv:n varje dag och våld är det ända man ser// Jag trodde att det skulle vara fred , men kolla hur det blev// Kärleken är ju något så fint men snart är den långt långt borta// Röda pricken finns alltid där om dina dagar är långa eller korta// Men om allt det här forstätter så kommer vår jord gå under// Det ända man kan tänka på då är livets alla goda stunder// Förlora någon man älskar med hela sitt hjärta är hemkst// Inget kan göra det bättre inte pengar eller någon present// Tänk va många hjärtan som slocknar när någon anhörig dör// Men sluta då alla dessa förbannade kirg som bara förstör// Refrängx3 En röd flod som jag kan se Jag ser kärlek och vill ha mer Jag tittar igen och ser bara blod Ingen kärlek bara krig i min flod
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
|