Kärlek och shit...
visst fan är det svårt när tjejen börjar snacka om det som är vårt jag menar, visst älskar jag dej, men du kan väl tänka lite på mig? mina polare, min musik min familj. min publik du, jag, att bara få vara med dig idag får mig att känna inre välbehag men jag antar att du har rätt jag borde kanske ändra mitt sätt men det är ju inte lätt när jag är så påverkad av allt som jag sett och allt som skett men vad som än händer finns jag alltid där hoppas du kan bortse från att jag rimmar och svär och att jag kanske inte alltid lever som jag lär men tyvvär är det bara jag och går nog inte att ändra på men kärleken mellan dig och mig är lätt att förstå du och jag i all evighet när jag ser in i dina ögon vet jag att du vet det är en hemlighet begravd djupt in i våra sinnen jag älskar dig mer än allt annat sen jag träffade dig känns det som tiden stannat du är den bästa av dom alla inga andra borde vara värdiga att få kalla sig själva kvinner för det är bara för dig mitt hjärta brinner om du inte gillar nåt ska jag se till att det försvinner hoppas det är lugnt att jag är både marcus och the doc jag far till himmlen när din hårlock smeker min kind och min kärlek gör mig blind för blind att se allt som är snett men så länge du finns där förblir mitt leende brett skit i världen utanför vår bubbla om någon har något at erbjuda ger jag det dubbla din mun mot min och våra tungor möts detta är allt som behövs säg inte att du ska gå redan stanna en liten stund till i oredan det är långt kvar till fredan kan inte du och jag bara få va när jag är med dig känner jag mig liten men nu skiter vi i skiten och bränner ner jourbutiken kastar en sten och älskar med varandra i i lågornas sken några förslag på förbättringar?
AND YOU WILL KNOW, MY NAME IS THE LORD WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON YOU *blamblamblam*
|