litte ilsken tror ja.
jag är som freddy jag tuggar sönder mc's o spottar ut kvarlevorna på marke som jason styckar resten av släkten o sprider ut kropps delarna i parken Vassago är inte här för att rappa jag är här för att mörda hela din familj kommer att blöda av deras blod ska ja måla väggar röda ni får gärna tycka att mina rimes är störda bära mina texter som en börda din rädsla är min föda jag blir bara starkare o starkare med micken ja hugger dig i halsen bre den som inte tror mig måste vara gudsförnekare jag behöver inga vapen för att plocka dig miken är min pistol o tungan min avtryckare min hjärna är ett mysterium för alla värdens forskare mitt huve e fyllt med 50 procent ondska och 50 procent kryptonit mina rimes är lika starka som 200 procentig sprit sliter av ditt huve o slachar dina handleder bara för att du snackar skit här är jag om du vill ha en bitt men va säker på att åka på en nitt broshan ja kommer att slakta dig ingen klarar av ett bråk med mig jag mördar folk mina blickar spotar rakblad med hjälp av mickar om du vill battla med mig får du lägga ditt liv som insatts men va säker på att förlora för ja tar alltid första plats när jag battlar mot nollor så kan man känna hur mitt självförtroende växer bara lyssna som jag mördar folk med mina texter ja hugger folk med mina punch lines som en syl vas kniv har jag nånsin fält en tår?? kanske 2 gånger i mitt liv jag är familijens svarta får bara levt 17 svåra år jag kom till dena värd med en mikrofon i handen o hjärtat täckt av sår dena metafor jag hoppas att ni förstår jag kan inte bli mördad för att jag redan är död mörkrets demoner är mitt enda stöd jag vandrar runt som en vålnad utan själ tack vare all smärta som mitt krossade hjärta bär lysna o lär när jag dropar mina lines blir det en helt annan atmosfär gud är inte längre här vid min sida enda sedan jag födes har han velat se mig lida rädsla o hat jag föröker sprida merlin håler på o smida den magiska micken när ja har den i min hand kommer ni att få känna den psychopatiska hip hop kicken mina rimes skrämer både min familj o min flickvän men vad ska jag göra när jag är djupt ner grävd i under jorden doma orden borde tas på största alvar kaxiga mc's liv jag tar jag är jag och du är du springer in i ditt hus med en motor såg o skriker bu säg mig vad fan ska du göra nu i dena psychopatiska labyrint e det svårt o hitta ut väljer man fel vägg så blir man spettad av ett spjut nån som vill komentera??
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|