Vassago Feat Robban - Våra liv (del 1)
Hela texten fick inte plats (Robban = Jag) (Vassago) jordens undergång är nära men jag tar mina risker alla har sina egna brister vandrar runt på död mark väntar på att noa ska komma med sin ark o rädda oss alla det känns som att min själ börjar falla rakt ner mott avgrunden men det kommer ingen plötsligt hör mörkrets änglar kalla snart är dags att gå framför gud eller lucifer måste du stå i mina tankar kan jag se hur den svarta ängeln planerar mitt mord han tittar på mig och skratar precis som att han förstod jag vänder mig om går därifrån säger inte ett ord jag fortsätter trampa på död mark djupt försjunken i mina tankar med slutna ögan kan jag se hur mitt unga hjärta bankar i demonens hand jag vill bara bort från dena värld o detta land (Robban) Den döda stigen har tagit slut, nu kommer solen fram och nu sticker vi från demonens land till Notre Dame Allt har klarnat upp och det är jordens uppgång Vännerna kommer tillbaka och nu fattas bara framgång Men ändå tittar jag tillbaka på vad som hände då Vi levde i skräck, vi levde i det grå Vi var tvungna att hålla ut i vår fängelsehålla snart är dags att gå framför gud eller lucifer måste du stå Jag skär mig i handleden för att ingen bryr sig Okej ni kanske bryr er men Ingen älskar mig Utan självförtroende ser framtiden inte ljus ut Så jag och Vassago skriver denna text och detta är vår Debut Så njut för vi två kommer ta över det mörka landet med den här texten knyter vi blods bantet' (Vassago) i know that i did my falts growing up ackting tuf I was i damn foll smoking weed insted of going to school trying to be cool whit the big G's breaking every singel law and rool one day when i was reale fucekd up i gott locked up then the fun was over after a while i started geting smarter and older att theare every visite i saw my mama creying over my dadys shoulder but i nevir shed a teare like a real soldier i don't know how to creye becuse my hart is made of stone some times it feels like i'm all alone having suicide runing around in my mind the onley thing that keeps me heare is my family and pride det finns ingen riktig kärlek i mitt hjärta bara hat besvikelse och smärta tills den dagen jag dör kommer jag att lyda omerta den som har get sig in i leken får leken tåla spilla mycket blod gråta sina varma tårar ni har ingen aning om hur mycket mitt svarta hjärta vrålar efter kärlek men det är långt min närhet jag kommer från en bra familj i början men jag blev uppfostrad av gatan min mamma va polarna o pappa va satan gud jag ångrar varenda jävla sekund av mitt liv jag vill inte leva denna livsstil ibland vill jag bara sätta en fucking kniv mott min hals skära av pullsådran och njuta av min sista dans gud med denna sång ja ber om att få en andra chans
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
|