det som va i mina tankar när ja skrev.
jordens undergång är nära men jag tar mina risker alla har sina egna brister vandrar runt på död mark väntar på att noa ska komma med sin ark o rädda oss alla det känns som att min själ börjar falla rakt ner mott avfgrunden men det kommer ingen jag hör mörkrets änglar kalla *demon röst** snart är dags att gå framför gud eller lucifer måste du snart stå snälla sig mig vad fan ska jag säga då *demon röst** förlåt för att du har syndat förlåt att du har myglat förlåt att du har knarkat förlåt att du din egen fader en gång har sparkat gud varför har du skapat så stora sår i mitt hjärta?? jag kan inte längre känna kärlek bara hat o smärta snälla berätta *demon röst** det är du själv som har satt din situatiuon med hjälp av dina tankar handlingar och ord i mina tankar kan jag se hur den svarta ängeln planerar mitt mord han tittar på mig och skratar precis som att han förstod jag vände¨r mig om giår därifrån säger inte ett ord jag fortsätter trampa på död jord djupt försjunken i mina tankar med slutna ögan kan jag se hur mitt unga hjärta bankar i demonens hand mitt blod skväter ner över mina skor jag är döm till döden tack vare stället där jag bor ja vandrar inte ensam har två pollare ser dom som mina bröder en är psychopat o den andra litte mer normal bortsätt från min fammilj är dom det käraste jag har han kunde en dag tagit en men han lätt honom stana kvar Gud har du hört mina böner snälla ge mig isåfall ett svar en vacker dag ska vi alla möta guds bödel... komentera. peace
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|