droger!
den här texten skrev ja medeans jag satt på rydsbrunn o värkligen funderade över mitt liv men den är inte klar om nån vill ge mig nått tips om hur ja ska göra så att den blir bättre så e ja jävligt tacksam//// peace oute vers 1 tack för att ni har hjälpt mig när jag har lidit förlåtit när ja svikit era hjärtan inte ens gud kan förklara smärtan som skär stor djupa sår i mitt bröst önskar ibland att jag aldrig föts drogerna har några gånger hållt på att kväva mig till döds Pappa ja kommer ihåg dina ögon när snuten tog mig tårfylda av besvikelse ''molim te izvine me'' jag förväntar mig inte att ni ska för inte äns gud kan förlåta det jag har gjort trode aldrig att ja skulle fastna i skiten men allt gick så fort droger är inget littet broshan de jävligt stort det tar sakta men säkert över ditt liv att fastna i skiten ä'r plågsamare än at bli huggen av en kniv för att skiten gör att du blir dess slav din upgift blir att gräva din egen grav djävulen tittar på dig o smilar medans ditt liv går sönder i tusen bitar du sitter i ett mörkt hörn o lipar för att du har sålt din själ till det onda och vänt ryggen till allt det goda täncker på hur allt kan ha gått så jävla snett kan inte skilja mellan fel och rätt för att knarket har tagit över en stor del av ditt liv all of the words in this song you better belive det ska vara nått här men ja vet inte vad nån som har tips?? du vaknar på morgonen med sprutan i din arm du vet inte vem du är känner dig jävligtr kall ligger på rygg tittar up i himelen frågar gud varför ditt liv är så här droger knullar dit liv totalt kompis jag lovar och svär tror inte att du vill leva så där med hjälp av denna låt vill ja att ni ska fatta jag hattar det där vita pulvret o den där bruna skiten önskar att jag aldrig hadde komit i kontakt med ljuva lukten av den värmda hash biten ja vet hur det känns att sluta ja har själv varit i exakt samma situationen försöker nu ge litte information hur det känns att gråta blod fösöker förklara för er med hjälp av mina ord jag har verbala talanger med mina texter planerar jag mord siktar på att bli en av dom största på dena fuckingt jord har haft många svetiga sömnlösa nätter med bara skiten i mina tankar hjärtat bankar och adrenalinet flöder dena låt gör jag för alla mina systrar o bröder fortsätt knarka om ni vill ha djävulen som bödel ja skriver dena text så att penan glöder ibland kan det va jävligt skönt att tända en hålk börjar du med nåt väre?? speta dit hjärta med en 30 cm's dolk Mamma titta på din son bara 17 år när han var 14 åkte han ditt för väpnat rån djävulen har redan ristat djupa sår i hans hjärta i denna sång försöker han att skrika utt all sin plågsamma smärta Bismilah irahman Irahim god please forgive me cuzz my whole life has bin a fucking sin saw Tony Montana on tv, and waned to be do and akt just like him ska ja skrva mera här???? **refreng** drogen gör att du blir dess slav din upgift blir att gräva din egen grav broshan ja han se att det knullade mig så ja han lägga av Men kan du? ej klar
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|