sagan om mig hahahaha
Mamma titta på din son bara 17 år när han var 14 åkte han ditt för väpnat rån djävulen har redan ristat djupa sår i hans hjärta i denna sång försöker han att skrika utt all sin plågsamma smärt inlåst i ett littet rum viste inte vad han skulle göra men en dag så ringde en ängel o viskade i hans öra snälla min son vi älskar dig sköt dig så du kommer ut där ifrån den perioden i hans liv var inte så lätt allting gick åt helvete ¨ socialen undrade vad som gick snett i hans uppväxt låt mig försöka förklara hans liv i dena text 19 92 de var då han tvingades att lämna sitt land och sin släckt kriget blev bara värer o väre hans mamma blev knäckt såg föreldrarna fälla över en milijon tårar hela familijen bara gråter o vrålar han var bara ett littet barn det starkaste minnet han har är att han var räd för serbernas flyg plan det enda dom gjorde var att döda män kvinor och oskyldiga små barn men titta han står kvar' som en riktig soldat ska en 4 åring behöva gå genom det dä? gud snälla säg mig är det värkligen rätt du förstörde hans liv så tidigt på alla möjliga sätt han har ingen aning om vett och etiket hahah bara skrev litte shit nyss men komentera gärna.. peace ps.// skit o o komentera min fucking stavning ok.
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|