för varje minut som går
vad ska jag leva för nu när det enda jag levde för försvann som moln i himmelen snälla smek åter igen på kinden, dina händer var som siden vi glömde ju bort tiden, och fy fan va jag vart sliten och nu kärleken bortblåst som om den färdats med vinden Men innerst inne så vet jag att kärleken finns kvar där kommer hitta den om jag letar djupt inut i mig själv jag vet ej hur du känner, men jag vill inte vara vänner för varje minut som går hinner inte en sekund pågå då jag inte tänker på.. DIG du är älskad av mig för varje minut som går hinner inte en sekund pågå då jag inte tänker på.. DIG du är älskad av mig Vi har båda haft våra tvister. jag har gått runt i veckor och kännt mig dyster du verkar inte förstå varför än, men du ska få veta när jag träffar dig igen jag ska öppna mig totalt, förklara varenda en av min känslor och jag kommer göra det verbalt för jag orkar inte sitta inne varje natt, och vänta på att mobilen ska lysa runt ditt namn vill inte att våra år ska rinna undan som sand, betyder det ingenting för dig eller? vill du inte veta hur jag känner, för varje minut som går hinner inte en sekund pågå då jag inte tänker på.. DIG du är älskad av mig
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|