Min kärlek.
Intro Låt mig berätta om mitt liv när flickan stack och tog sitt kliv Du var det ända jag hade, det ända jag bad om du lämnade mig och min kärlek blev sjukdom Du fanns alltid där för mig du var min skyddsängel! Våran kärlek började i himlen och nu lever jag i helvete mitt liv förstördes och nu ska du få höra ett samvete Tillsamans var vi ett olslagsbart par, du bodde i mitt hjärta (och jag bodde i ditt hjärta) vi hade det perfekt tills du bestämde att lämna mig med ett håll i hjärta Du lämnade mig och lämnade kvar smärta där satt jag med ett utslitet hjärta, du hade tagit mitt liv du sa att du behövde tid för dig själv, att du skulle ta ett av livets stora kliv naiv som du var så låste du ut mig ur ditt liv, raderade din kärlek till mig säg mig flickan tror du jag kan radera det ända jag haft bara byta tjej Reff varför tog det slut varför var du tvugen att ta ett sånt beslut Det var alltid vi två men nu sitter jag och kollar tillbaka på det vi hade då Jag älskar dig min kärlek till dig är djupare än vatten, djupare än sår! får jag någonsin igen känna på ditt vackra hår jag behöver dig pricis som en rökare behöver nikotin Jag älskar dig, Som Anja person älskar sin alpin Man kan väll alltid dagdrömma, när man måste glömma på nätterna så blir drömmar till verkligethet, jag lever mitt liv med dig Reff varför tog det slut varför var du tvugen att ta ett sånt beslut Det var alltid vi två men nu sitter jag och kollar tillbaka på det vi hade då Jag älskar dig jag vill tacka alla som funnits där för mig ni som låtit mig göra min grej utan min tjej Men du ska veta att jag alltid kommer älska dig
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
|