Gud vs Djävulen om Tsunami
Gud Jag satt på stranden och kollade efter ett litet barn, lilla Peter. Du skickade iväg ett helvete som sträckte sig till flera kilometer. Såg hur människor klamrade sig fast i träd likt mamma och son. Kunde inte göra mycket då, nu måste lilla peter amma kortison. Du visade ingen nåd jävla djävul, sände syndavågen alltför fort. Lämnade internationella resande utan Guds ambassadör frikort. Finns inga ord för vansinnigheten, alla fick höra lucifers röst. Folket skriver texter och får berörande alla kära musikers tröst. Försöker nu få ordning och reda här på jorden så håll dig undan. Inte? gör vi upp med demoner och änglar, möt mig i skymundan. Djävulen Jag hade inget val hippie-jävel du har förstört för folket du med. Kollar på din jävla religion, hjärntvättade, bara tolka det Gud vet. Om vi räknar på saken över oskyldiga vi har så brutalt slaktat. Så vinner du genom dina korståg och strider du så påtalt oaktat. Vågen jag skicka var en varning för dina framtida hat händelser. Va du som lät sonen korsfästas så han igraven delegat vände sig. Jag berom ursäkt till alla stackars oskyldiga mensånt här händer. Tänk efter noga och känn,kanske vi följer en disciplinär kalender. Kanske är det människornas eget fel?Så alla sluta agera veteran. Kom ihåg: Ta vara på världen för ni lånar den bara av era barn. Ursäkta att jag tryckt ihop ord och kanske gjort meningarna så ni inte fattar men det ser så fult ut när det inte är någonlunda struktur... Men hur som helst så är detta en text jag skrev ihop nyss... Ge gärna kritik om förbättringar och vad ni tycker om den. Love
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
|