Queff - Alfons åberg, Keizer Soze.txt
Du skaffa ditt flow efter några dagar i thailand efter ett tag utan mamma ser du ut som Jean-Pierre Barda Så jag sticker ut, som svansen på Mickey mus och slutar rappa dagen vi har en tystminut för kristibrud och tänker äta mitt kiss och bajs, samma dag som mingus price är med på mtv i pimp my ride du är jävligt 80's som A-team och jävligt tjejig som Cagney & Lacey Den dagen The Knife gör en cover på Right Thurr är samma dag som jag blir sveriges version på Spice girls du är efter din tid om du vill testa min skit, DIN JÄVLA MUPP du hör hemma på Sesame Street Du får en kuk i röven som Uma Thurman... DU FÅR DEN HÅRT I SKITAN SOM MONA LISA Du kommer alltid vara lika liten och mörkrädd medans din flickvän och du ser ut som Beavis and Butthead Jag blir ursinnig och mitt crews image är att vara svåra att ta kål på som Bruce Willis Efter lite alkohol ser din flickvän ut som en blandning mellan Michael More, Keizer Soze och Alfons Åberg droppar rawshit som Celph, greppar micken som Apathy du platsar in på mellanstadsdiscon som Nic and the family gangbangar din mamma, sen delar vi en bong och att battla mig "det gör ont" som lena philipson Kanske inte flyter bäst, men jag är bra efterallt för jag kan rimma Wesley Snipes på äppelpaj (spelade in dom 16 första i en session hemma hos taytay i lördagsmorse.. dom senare 10 skrev jag nu för jag såg att mitt rimblock höll på att storkna.)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|