eng vs swe :D
Ok,yaww come YEAh yea hC'maoONN / this is how it is, jag är inte här för att stanna/ just here to, döda varenda jävel som stammar/ dont give a fuck, om jag gör desamma/ couse my shit, har iallfall lite jävlar anamma / Here for the, allra första gången / I will never toucht, den där gräsfyllda bongen/ seek help, om du missförstår det speciella med sången/ 1 times 3, är vad jag är dig i gånger, så känn ingen ånger / when i destroy, ditt head med ordförgyllda bomber/ känn sorg instead, typ som jag gör varje dag/ för the wind never goes min väg, / and if it's about to go my way, väljer alltid en omväg / need a punchline typ hära/ du gömmer dig i garderoben when i come, exactly like smygbögar/ i know you are jealous på mig för jag got arguments/ och du är så fucking liten att du inte har nåt name / remake my style och jag dödar dig like i dont care at all/ and dont try to backstab me, i'm like a satellite, I will see it all/ ville prova nåt kul hoppas det gillas lite iallfall :)
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|